Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Масиви та вказівники

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2021
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмізація та програмування

Частина тексту файла

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Алгоритмізація та програмування 1: Базові концепції програмування ЗВІТ до лабораторної роботи № 4 «Масиви та вказівники» Варіант 21 Дата «12» листопада 2021 Мета: Ознайомитись з масивами й вказівниками та методами їхньої ініціалізації. Результат: Код має виводити одновимірний та двовимірний масиви із виконаними маніпуляціями над ними згідно варіанту індивідуального завдання. Завдання: 1. Створити одновимірний та двовимірний масиви. 2. Виконати початкову ініціалізацію всіх елементів масиву. 3. Виконати маніпуляції з елементами масивів. У якості індивідуального завдання необхідно написати програму, в якій, на першому етапі, користувачем задається вимірність та розмірність масиву та спосіб ініціалізації (з клавіатури/консолі або випадковими числами) елементів масиву. На другому етапі необхідно скористатися варіантом індивідуального завдання з Додатку В-4. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ ПОТРІБНО: 1. Роздрукувати (вивести на екран) значення всіх елементів масиву. 2. Відкритий для редагування програмний код розмістити на сайті https://replit.com/ (посилання через кнопку «+ Share»). 3. Звіт до комп’ютерного практикуму № 4 додати в свій Клас на ресурсі https://classroom.google.com/. / Теоретичні відомості Масив - це структура даних, подана у вигляді групи осередків одного типу, об'єднаних під одним єдиним ім'ям. Масиви використовують для обробки великої кількості однотипних даних. Ім'я масиву є покажчиком, комірка даних масиву називається елементом масиву. Елементами масиву можуть бути дані будь-якого типу. Одновимірний масив - масив, з одним параметром, що характеризує кількість елементів одновимірного масиву. Фактично одновимірний масив - це масив, у якого може бути лише один рядок, і n-е кількість стовпців. Стовпці в одновимірному масиві – це елементи масиву. Рисунок 1 – одновимірний масив Індекс комірки – це ціле невід'ємне число, яким можна звертатися до кожної осередку масиву і виконувати будь-які дії над ним. У двовимірному масиві, крім кількості елементів масиву, є такі характеристики як кількість рядків і кількість стовпців масиву. Тобто, візуально, двовимірний масив — це звичайна таблиця з рядками та стовпцями. / Рисунок 2 – двовимірний масив Показник - це змінна, яка містить адресу змінної. Так як покажчик - це адреса деякого об'єкта, то через нього можна звертатися до даного об'єкта. Блок-схема / Результати Значення задаються випадковими числами / Значення задаються з клавіатури / Код програми // LR4 12.11.2021 #include <stdio.h> #include <time.h> #include <stdlib.h> int main(void){ printf("Оберіть спосіб \n1 - присвоєння значень з клавіатури;\n2 - випадковими числами;\n"); int length = 10; int n = 5; int arr1[length]; int arr2[n][n]; int answer; scanf("%d", &answer); if (answer == 1) { // Присвоєння значень з клавіатури printf("Уведіть усі елементи одновимірного масиву"); for(int i = 0; i < length; i++) { scanf("%d", &arr1[i]); } printf("\n"); for(int i = 0; i < length; i++) { printf("%d ", arr1[i]); } printf("\n"); printf("Уведіть усі елементи двовимірного масиву"); for(int i = 0; i < n; i++) { for (int j = 0; j < n; j++) { scanf("%d", &arr2[i][j]); } } printf("\n"); for(int i = 0; i < n; i++) { for (int j = 0; j < n; j++) { printf("%d ", arr2[i][j]); } printf("\n"); } } else if (answer == 2) { // Присвоєння значень випадковими числами for(int i = 0; i < length; i++) { arr1[i] = rand() % 201 - 100; } for(int i = 0; i < length; i++) { printf("%d ", arr1[i]); } printf("\n\n"); for(int i = 0; i < n; i++) { for (int j = 0; j < n; j++) { arr2[i][j] = rand() % 201 - 100; } } for(int i = 0; i < n; i++) { for (int j = 0; j < n; j++) { printf("%d ", arr2[i][j]); } ...
Антиботан аватар за замовчуванням

22.05.2023 11:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини